دعوا نکنید... دعوا نکنید..
خاله سوسکه: اگه من زنت بشم!! مونس و همدمت بشم!! اگه یه روزی دعوامون بشه من و با چی میزنی؟؟؟؟؟
آقا موشه: دیگه مهم نیست با چی میزنمت چون...

+ نوشته شده در دوشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۰ ساعت 11:25 PM توسط mina
|
خاله سوسکه: اگه من زنت بشم!! مونس و همدمت بشم!! اگه یه روزی دعوامون بشه من و با چی میزنی؟؟؟؟؟
آقا موشه: دیگه مهم نیست با چی میزنمت چون...

pt20 مخفف فیزیوتراپی دوره20است. این وبلاگ متعلق به بچه های باحال فیزیوتراپی دوره ی20 دانشگاه علوم پزشکی سمنانه.