ی داستان باور نکردنی!!!!...

اتومبیل مردی که به تنهایی سفر می کرد در نزدیکی صومعه‌ای خراب شد. مرد به سمت صومعه حرکت کرد و به رئیس صومعه گفت: «ماشین من خراب شده. آیا می توانم شب را اینجا بمانم؟»
رئیس صومعه بلافاصله او را به صومعه دعوت کرد. شب به او شام دادند و حتی ماشین او را تعمیر کردند. شب هنگام وقتی مرد می خواست بخوابد صدای عجیبی شنید. صدایی که تا قبل از آن هرگز نشنیده بود...
ادامه نوشته

...

از وقتی که عاشق شدم

فرصت بیشتری پیدا کردم

فرصت بیشتری برای این که پرواز کنم و بعد زمین بخورم!

و این عالی است!...

هرکسی شانس پرواز کردن و به زمین خوردن را نداره

تو این شانس را به من بخشیدی

 متشکرم!

و خداوند خر را آفرید...

خدا خر را آفرید و به اوگفت:
تو بار خواهی برد، از زمانی که
تابش آفتاب آغاز می شود تا زمانی
که تاریکی شب سر می رسد.و همواره بر
پشت تو باری سنگین خواهد بود.و تو
علف خواهی خورد و از عقل بی بهره
خواهی بود و پنجاه سال عمر خواهی
کرد و تو یک خر خواهی
بود.
خر به خداوند پاسخ داد: خداوندا!من می خواهم خر باشم،
اما پنجاه سال برای خری همچون من
عمری طولانی است.پس کاری کن فقط
بیست سال زندگی کنم و خداوند آرزوی
خر را برآورده کرد


خدا سگ را آفرید و به او گفت:
تو نگهبان خانه انسان خواهی
بود و بهترین دوست و وفادارترین
یار انسان خواهی شد.تو غذایی را که
به تو می دهند خواهی خورد و سی سال
زندگی خواهی کرد.تو یک سگ خواهی
بود.
سگ به خداوند پاسخ داد:
خداوندا!سی سال زندگی عمری
طولانی است.کاری کن من فقط پانزده
سال عمر کنم و خداوند آرزوی سگ را
برآورد


خدا میمون را آفرید و به او گفت:
و تو از این سو به آن سو و از
این شاخه به آن شاخه خواهی پرید و
برای سرگرم کردن دیگران کارهای
جالب انجام خواهی داد و بیست سال
عمر خواهی کرد.و یک میمون خواهی
بود.
میمون به خداوند پاسخ داد:
بیست سال عمری طولانی است، من
می خواهم ده سال عمر کنم.و خداوند
آرزوی میمون را برآورده
کرد.


سرانجام خداوند انسان را آفرید و به او گفت:
تو انسان هستی.تنها
مخلوق هوشمند روی تمام سطح کره
زمین.تو می توانی از هوش خودت
استفاده کنی و سروری همه موجودات
را برعهده بگیری و بر تمام جهان
تسلط داشته باشی.و تو بیست سال عمر
خواهی کرد.
انسان گفت:سرورم!گرچه من
دوست دارم انسان باشم، اما بیست
سال مدت کمی برای زندگی است.آن سی
سالی که خر نخواست ، آن پانزده
سالی که سگ نخواست و آن ده سالی که
میمون نخواست زندگی کند، به من
بده.

و خداوند آرزوی انسان را برآورده
کرد...

از آن زمان تا کنون انسان فقط بیست
سال مثل انسان زندگی می
کند!!!
.
.
.
پس از آن،ازدواج می کند و سی سال
مثل خر کار می کند مثل خر زندگی می
کند ، و مثل خر بار می
برد

پس از اینکه فرزندانش بزرگ شدند،
پانزده سال مثل سگ از خانه ای که در
آن زندگی می کند، نگهبانی می دهد و
هرچه به او بدهند می
خورد...!!!
وقتی پیر شد، ده سال مثل میمون
زندگی می کند؛ از خانه این پسرش به
خانه آن دخترش می رود و سعی می کند
مثل میمون نوه هایش را سرگرم
کند..

...

دلی که عاشق و صابر بود مگر سنگ است       ز عشق تا به صبوری هزار فرسنگست
 
 
 
برادران طریقت نصیحتم مکنید                         که توبه در ره عشق آبگینه بر سنگ است...

به به...

دست طب فیزیکی ها از کاری که در آن تخصص نداشتند کوتاه شد

فیزیوتراپی تنها حق فیزیوتراپیست شد

جشنی بزرگ در راه است

دستاوردی بزرگتر از دکترای حرفه ای

دورد بر بزرگان رشته

درود بر دکتری ابراهیمی

(برگرفته از دی پی تی شیراز)

حکایتی از سعدی...

پادشاهی با غلامی عجمی در کشتی نشست وغلام دیگر دریا را ندیده بود ومحنت کشتی نیازموده گریه وزاری در نهاد ولرزه بر اندامش افتاد چندان که ملاطفت کردند ارام نمی گرفت وعیش ملک ازاو منعض بود چاره ندانستند حکیمی در ان کشتی بود ملک را گفت اگر فرمان دهی من او را به طریقی خاموش گردانم گفت غایت لطف و کرم باشدبفرمودتا غلام را به دریا انداختند باری چند غوطه خورد مویش گرفتند وپیش کشتی اوردند به دو دست در سکان کشی اویخت چون برامد گوشه ای بنشست وقرار یافت ملک را عجب امد پرسید در این جه حکمت بود گفت از اول محنت غرقه شدن ناچشیده بود وقدر سلامتی را نمی دانست همچنین قدر عافیت کسی داند که به مصیبتی گرفتاراید.

 ای  سیرِ! تو را نان جوین خوش ننماید         معشوق من است انکه به نزدیک تو زشت است (آرزو خانم واس تو)

حوران بهشتی را دوزخ بوداعراف(جایگاهی بین بهشت و دوزخ)         از دو زخیان پرس که اعراف بهشت است

بچه ها سوسیس نخوریدآآآآآآ!!!

یک زن فرانسوی اهل شهر نانت، هنگام خوردن سوسیس، یک دندان انسان، آنهم با ریشه، در آن پیدا کرد. همسر این زن در گفتگو با خبرگزاری فرانسه گفت آنها نمی خواهند در این خصوص شکایتی مطرح کنند و تنها به ارسال نامه ای به کارخانه سازنده سوسیس اکتفا کرده اند. این برای نخستین بار نیست که یکی از اعضای بدن انسان در داخل مواد غذایی فرانسوی یافت می شود.
پیدا شدن یک دندان انسان در داخل یک تکه گوشت استیک در شهر آنژِر در غرب فرانسه در اوایل ماه مارس هم جنجال آفرین شد.

خوشبختیت آرزومه...

اگه اون که «کنارته»

تو رو «بیشتر» از من میخواد

اگه با همون «راحتی»

اگه باهات راه می یاد

اگه «روزگار بد»

تو رو ازم «گرفته»

آگه خاطرات خوبمون از «خاطرم نرفته»

خوشبختیت آرزومه

«حتی با من نباشی»

حتی از خاطره هامون جدا شی...

از همون روزای اول میدونستم «نمی مونی»

می دونستم نمیتونی عشق و تو «چشام» بخونی

از همون روزای اول «دل تو با دیگری بود»

کاش همیشه پات بمونه اونکه «عشق بهتری بود»

خوشبختیت آرزومه حتی.....

دیپیتی.....

 اهانت به رشته فیزیو تراپی و فیزیوتراپ ها بجای بررسی و اجرایی کردن دی پی تی!!!!

نوبرش والا تکنسین بودیم خودمون خبر نداشتیم!!!!

دعوا نکنید... دعوا نکنید..

خاله سوسکه: اگه من زنت بشم!! مونس و همدمت بشم!! اگه یه روزی دعوامون بشه من و با چی میزنی؟؟؟؟؟

آقا موشه: دیگه مهم نیست با چی میزنمت چون...

 

خداحافظ تابستون...

بابام وقتی اول تیر میشه میگه تابستون تموم شد!!! وقتی اول مهر میشه میگه عید اومد!!! وقتی عید میشه میگه امسال تموم شد سال بعدیش اومد!! ولی دیگه خداییش با اینکه اوایل شهریور ولی تابستون تموم شدا!! دوباره سمنان ...دوباره کارورزی... دوباره صبح زود بیدار شدن... دوباره صدای زنگ گوشی برای بیدار شدن... دوباره کل عالم و آدم و فحش دادن بخاطر اینکه چچچچچرررااا من باید الان بیدارشم .. من میخوام  به   خوا    بم...

اگر عمری بود باز میبینیم همو...

گربه رو باید در حجله کشت یعنی این...

خواهر کیلو چنده؟؟؟؟

چی بگم والا!!!

دییی پییی تیی...

نامه به رئیس جمهور برای اجرایی شدن دی پی تی ...

(دی پی تی شیراز)

فرهنگ لغت و اصطلاحات pt20ای!!!

چند سال بعد حتما به این مطلب بسرید!!!

1)پ ت 20: موجوداتی دو پا و... بقیش و خودتون میدونید.

2)هاجره یا هاجر کومار: هاجر

3)آرزو(کسره ر را نخوانید و زو را کمی بکشید): آرزو

4)میناهه: مینا

5)مرضی: مرضیه

6)عاطی: عاطفه

7)خانومه درخشش: درخشان

8)خانوم عفته یا ...(بنویسمش آرزو میکشتم):عفتی

9)خانوم سمره یا سمرقند خانوم به تازگی!!: سمرباف

10)خانوم محمد اراذل: محمد عرازی

11)خانوم نعمته یا حیدر برو حیدر (یادته عاطی فیزیکو): حیدر نعمتی

12)کجی؟ چو می کنی؟: کجایی؟ چیکار می کنی؟

13)خاک تو خرت: خاک تو سرت

14)بترکی تو: شدت کمتر بمیری تو

15)پنبه به تو روت نمالن: مرده شورت ونبرن

16)بکپ: بخواب عزیزم

17)کوفت کن: بخور عزیزم

18)کوفته: زهرمار

19)شو خش: شب بخیر

20)دستت ندرده: دستت درد نکنه

21)بخز بیا: برای تشویق افراد تنبل به راه رفتن کاربرد دارد

22)نه صاحب جی: نه با تاکید و کمی ناراحتی

23)هیپ: تمام ناحیه لگن همراه با عضلاتش

24)مامان دوز: لباس گشاد و بی قواره(من که خیلی دوست دارم)

25)بزغالف: کسی که موهای فرفری داشته باشد

26)غره دبه (دیکته اش و مطمئن نیستم): چیزی که فرو رفتگی و برآمدگی داشته باشد تومایه های کج و کوله

27)جوشکار: کسی که پرنده های عاشق را به هم می رساند

28)شتر: کسی که حین راه رفتن به بقیه بخورد و یا حین راه رفتن ظروف را پرت کند

29)کته و کره و خره و کپک: دیگه آخر حرف زشتمونه خداییش تواین دوره زمونه که انقد حرفای زشت اومده اینا هیچین!! تازه بعضی مواقع حتی همون یک ذره معنای زشتشون هم از دست میدهند و بجای نام فرد کاربرد دارند باور کنید!!!

30)آقامون: من که ندارم ولی برای خطاب به جنس مذکری که نسبتی با آن داشته باشیم مثل دوست،عشق و در آخر هم شوهر

31)اعتماد به نفس پ ت بیستی: یه چیزی فراتر از self confidence  pseudo

32)روتیشن سر: چرخش مهره های گردنی از cیک تا cهفت و هر هفتا با هم

33)اینترنشنال: کسی که خیییلییی ها او را بشناسند

34)حال چو کنیم؟حال چو کنیم؟: در مواقع نگرانی که نمی دانیم چه کار کنیم بکار می رود

۳۵)مال خودمه( کسره ل و فتحه د را نخوانید):مال خودمه و به کسی نمی دهم

۳۶)و در آخر درس: کلمه ای است بسیار کم کاربرد و ناملموس!!! بیشتر چند ساعت مانده به امتحان استفاده می شود!!

   تی فدا!! به قول هاجره ساراگامیدا همتون!! چیزی یادتون اومد بضافید!!!

 

دی پی تی.......

میبینم که با خاک یکسانمون کردن با این مزایایی که برای دانشجوهابرای دی پی تی گذاشتن!!

چشمم خشک شد انقدر منتظر موندم یه خبر خوش ببینم از این دی پی تی اه اه

کاش این خبر هم سر کاری بود!!!

بچه ها تو این شب ها برای شادی روح شیوا و اون پسر بچه که سوخته بودن هم دعا کنید

یه اس ام اس باحال:)

بعضی عشقها مثل قصه ابراهیمه: باید همه چیز تو براش قربانی کنی!!

 

بعضی عشق ها مثل قصه مسیحه: آخرش به صلیب کشیده میشی!!

 

اممما بیشتر عشق ها مثل قصه موسی است: تا یکم دور میشی یه گوساله جاتو میگیره

دی پی تی...

نتایج جلسه امروز (پنجشنبه) در مورد دی پی تی تا ساعاتی دیگر در وبلاگ دی پی تی شیراز

هی ... هی...

من میگم آقا به جای اینکه هی سهمیه های جورواجور به این پسرا بدن بیان و مثلا برای مثال میگما!!! بیان این سربازی رو بردارن یا کمش کنند!!!

اصلآ وللش یه شعر بی ربط:

تو که تیستی تا ببینی گریه های هر شب من

 بی حضور عاشق تو چه عجیب گریه کردن...

ادیسون!!

درسی بزرگ از استاد بزرگ ادیسون!!!!

ادامه نوشته

شب تنهايي‌ام در قصد جان بود ...

 

دل از من برد و روي از من نهان کرد             خدا را با که اين بازي توان کرد
شب تنهاييم در قصد جان بود                     خيالش لطف‌هاي بي‌کران کرد
چرا چون لاله خونين دل نباشم                   که با ما نرگس او سرگران کرد
که را گويم که با اين درد جان سوز               طبيبم قصد جان ناتوان کرد
بدان سان سوخت چون شمعم که بر من       صراحي گريه و بربط فغان کرد
صبا گر چاره داري وقت وقت است                که درد اشتياقم قصد جان کرد
ميان مهربانان کي توان گفت                       که يار ما چنين گفت و چنان کرد
عدو با جان حافظ آن نکردي                         که تير چشم آن ابروکمان کرد

خبر دزدی از شیراز!!

معاونت اموزشی محترم وزارت بهداشت اعلام کرده اند که ما امسال بصورت اموزشی تعدادی میگیریم بعد خوب در آمد زیادش میکنیم.
باید دانست که این دادن قلاب به دهن ما فیزیوتراپیساها میباشد تا بتوانند ما و دکترای حرفه ای رابکوبند.

قرارمان این است که همه با هم وارد دکترای حرفه ای میشویم و کسی جا نمیماند و عده ای و نخبه و باسواد و این حرفها نداریم.
همه با هم
همه باسوادیم
همه نخبه ایم
دکتر محققی دنبال یک نامه اعتراض یا یک اشکال فنی یا اختلال است تا همه چیز را به هم بپیچاند.
یادمان نمیرود که ایشان مخالف صد در صد دکترای حرفه ای بوده و هستند.

(فیزیو های اکتیو سمنان بپاخیزیدالبته این از خودم بود)

آخ که چرا زودتر تو رو ندیدم!!!

جدیدترین متد تقلب!!!
ادامه نوشته

dpt

 

 

گروه های مخالف دی پی تی شروع به کار کردند!!!!

 

یه سر به دی پی تی شیراز بزنید

بابا عرق یونی و ملی!!!!!

آرزو عزیزم چرا انقدر مشکوکی!! یه بار به بچه میگی چرا وبلاگ ما رو پیدا کردی یه بار میگی آیدیت خراب !!!!

ولی خوشم اومد معلومه از اون ته دلتون سمنان و دوست داشتین!

منم دلم تنگیده!!! اتفاقا چند روز پیش دلم برای گند زدن تو اتاق آرزو اینا مخصوصا ریختن لیوان چای تنگ شده بود!!! 

شیرین من بودم!! شیرینم دیگه چیکار کنم

خاطره شیرین!!!!

گل گلدون من شکسته در باد
تو بيا تا دلم نکرده فرياد
گل شب بو ديگه شب بو نمي ده
کي گل شب بو را از شاخه چيده
گوشه آسمون پر رنگين کمون
من مثل تاريکي، تو مثل مهتاب
اگه باد از سر زلف تو نگذره
من مي رم گم مي شم تو جنگل خواب
گل گلدون من ماه ايوون من
از تو تنها شدم چو ماهي از آب
گل هر آرزو، رفته از رنگ و بو
من شدم رودخونه دلم يه مرداب
آسمون آبي مي شه
امّا گل خورشيد
رو شاخه هاي بيد
دلش مي گيره
درّه مهتابي مي شه
امّا گل مهتاب
از برکه هاي آب
بالا نميره
تو که دست تکون مي دي
به ستاره جون مي دي
مي شکفه گل از گل باغ
وقتي چشمات هم مياد
دو ستاره کم مياد
مي سوزه شقايق از داغ
گل گلدون من ماه ايوون من
از تو تنها شدم چو ماهي از آب
گل هر آرزو، رفته از رنگ و بو
من شدم رودخونه دلم يه مرداب...

آرررررره

دست پخت!!

آقا جاتون خالی رفتم پیش عاطی. نشستیم حرف زدیم.حرف زدیم. ساعت تند تند می گذشت...قرار نبود برا نهار بمونیم ولی موندیم دیگه:) خلاصه اومدم اینجا طبق قولی که بهش داده بودم از دست پختش تعریف کنم.

راستی حتما یه بارم که شده بهش سر بزنید ضرر نمی کنید.ممنون عاطی.

پایان نامه!!!

خانما آقایون چرا بپا نمی خیزید!!!!

اگه قراره بجای ارشد دی پی تی بدیم خوب دیگه وقت پایان نامه دادن نداریم!!!

مسولین محترم همونجوری که جلسه گذاشتن برای ما پایان نامه گذاشتن همونجوری هم جلسه بگذارند بردارند:)

البته فکر نکنم کسی حرفمون و باور کنه چون مهریای امسال باز هم لیسانسن:(((

راستی عاطی دستت درد نکنه دستی به روی این وبلاگ کشیدی. فردا ساعت ۶صبح در خونتونم:)

دلم گرفته است...

   می دونم زوده ولی چاره ای نیست!!!

                        چون

.

.

.

دلم گرفته است

                      دلم عجیب گرفته است...

   

ادامه نوشته