ی داستان باور نکردنی!!!!...
رئیس صومعه بلافاصله او را به صومعه دعوت کرد. شب به او شام دادند و حتی ماشین او را تعمیر کردند. شب هنگام وقتی مرد می خواست بخوابد صدای عجیبی شنید. صدایی که تا قبل از آن هرگز نشنیده بود...
فرصت بیشتری پیدا کردم
فرصت بیشتری برای این که پرواز کنم و بعد زمین بخورم!
و این عالی است!...
هرکسی شانس پرواز کردن و به زمین خوردن را نداره
تو این شانس را به من بخشیدی
متشکرم!
دست طب فیزیکی ها از کاری که در آن تخصص نداشتند کوتاه شد
فیزیوتراپی تنها حق فیزیوتراپیست شد
جشنی بزرگ در راه است
دستاوردی بزرگتر از دکترای حرفه ای
دورد بر بزرگان رشته
درود بر دکتری ابراهیمی
(برگرفته از دی پی تی شیراز)
ای سیرِ! تو را نان جوین خوش ننماید معشوق من است انکه به نزدیک تو زشت است (آرزو خانم واس تو)
حوران بهشتی را دوزخ بوداعراف(جایگاهی بین بهشت و دوزخ) از دو زخیان پرس که اعراف بهشت است
اگه اون که «کنارته»
تو رو «بیشتر» از من میخواد
اگه با همون «راحتی»
اگه باهات راه می یاد
اگه «روزگار بد»
تو رو ازم «گرفته»
آگه خاطرات خوبمون از «خاطرم نرفته»
خوشبختیت آرزومه
«حتی با من نباشی»
حتی از خاطره هامون جدا شی...
از همون روزای اول میدونستم «نمی مونی»
می دونستم نمیتونی عشق و تو «چشام» بخونی
از همون روزای اول «دل تو با دیگری بود»
کاش همیشه پات بمونه اونکه «عشق بهتری بود»
خوشبختیت آرزومه حتی..... ![]()
![]()
اهانت به رشته فیزیو تراپی و فیزیوتراپ ها بجای بررسی و اجرایی کردن دی پی تی!!!!
نوبرش والا تکنسین بودیم خودمون خبر نداشتیم!!!!
خاله سوسکه: اگه من زنت بشم!! مونس و همدمت بشم!! اگه یه روزی دعوامون بشه من و با چی میزنی؟؟؟؟؟
آقا موشه: دیگه مهم نیست با چی میزنمت چون...

بابام وقتی اول تیر میشه میگه تابستون تموم شد!!! وقتی اول مهر میشه میگه عید اومد!!! وقتی عید میشه میگه امسال تموم شد سال بعدیش اومد!! ولی دیگه خداییش با اینکه اوایل شهریور ولی تابستون تموم شدا!! دوباره سمنان ...دوباره کارورزی... دوباره صبح زود بیدار شدن... دوباره صدای زنگ گوشی برای بیدار شدن... دوباره کل عالم و آدم و فحش دادن بخاطر اینکه چچچچچرررااا من باید الان بیدارشم .. من میخوام به خوا بم...
اگر عمری بود باز میبینیم همو...
نامه به رئیس جمهور برای اجرایی شدن دی پی تی ...
(دی پی تی شیراز) ![]()
![]()
چند سال بعد حتما به این مطلب بسرید!!!
1)پ ت 20: موجوداتی دو پا و... بقیش و خودتون میدونید.![]()
2)هاجره یا هاجر کومار: هاجر
3)آرزو(کسره ر را نخوانید و زو را کمی بکشید): آرزو
4)میناهه: مینا
5)مرضی: مرضیه
6)عاطی: عاطفه
7)خانومه درخشش: درخشان
8)خانوم عفته یا ...(بنویسمش آرزو میکشتم):عفتی
9)خانوم سمره یا سمرقند خانوم به تازگی!!: سمرباف
10)خانوم محمد اراذل: محمد عرازی
11)خانوم نعمته یا حیدر برو حیدر (یادته عاطی فیزیکو): حیدر نعمتی
12)کجی؟ چو می کنی؟: کجایی؟ چیکار می کنی؟
13)خاک تو خرت: خاک تو سرت
14)بترکی تو: شدت کمتر بمیری تو
15)پنبه به تو روت نمالن: مرده شورت ونبرن
16)بکپ: بخواب عزیزم
17)کوفت کن: بخور عزیزم
18)کوفته: زهرمار
19)شو خش: شب بخیر
20)دستت ندرده: دستت درد نکنه
21)بخز بیا: برای تشویق افراد تنبل به راه رفتن کاربرد دارد
22)نه صاحب جی: نه با تاکید و کمی ناراحتی
23)هیپ: تمام ناحیه لگن همراه با عضلاتش
24)مامان دوز: لباس گشاد و بی قواره(من که خیلی دوست دارم)![]()
25)بزغالف: کسی که موهای فرفری داشته باشد
26)غره دبه (دیکته اش و مطمئن نیستم): چیزی که فرو رفتگی و برآمدگی داشته باشد تومایه های کج و کوله
27)جوشکار: کسی که پرنده های عاشق را به هم می رساند![]()
28)شتر: کسی که حین راه رفتن به بقیه بخورد و یا حین راه رفتن ظروف را پرت کند
29)کته و کره و خره و کپک: دیگه آخر حرف زشتمونه خداییش تواین دوره زمونه که انقد حرفای زشت اومده اینا هیچین!! تازه بعضی مواقع حتی همون یک ذره معنای زشتشون هم از دست میدهند و بجای نام فرد کاربرد دارند باور کنید!!!![]()
30)آقامون: من که ندارم ولی برای خطاب به جنس مذکری که نسبتی با آن داشته باشیم مثل دوست،عشق و در آخر هم شوهر![]()
31)اعتماد به نفس پ ت بیستی: یه چیزی فراتر از self confidence pseudo ![]()
32)روتیشن سر: چرخش مهره های گردنی از cیک تا cهفت و هر هفتا با هم![]()
33)اینترنشنال: کسی که خیییلییی ها او را بشناسند![]()
34)حال چو کنیم؟حال چو کنیم؟: در مواقع نگرانی که نمی دانیم چه کار کنیم بکار می رود![]()
۳۵)مال خودمه( کسره ل و فتحه د را نخوانید):مال خودمه و به کسی نمی دهم
۳۶)و در آخر درس: کلمه ای است بسیار کم کاربرد و ناملموس!!! بیشتر چند ساعت مانده به امتحان استفاده می شود!!
تی فدا!! به قول هاجره ساراگامیدا همتون!! چیزی یادتون اومد بضافید!!!![]()
![]()
میبینم که با خاک یکسانمون کردن با این مزایایی که برای دانشجوهابرای دی پی تی گذاشتن!!
چشمم خشک شد انقدر منتظر موندم یه خبر خوش ببینم از این دی پی تی اه اه![]()
بعضی عشق ها مثل قصه مسیحه: آخرش به صلیب کشیده میشی!!
اممما بیشتر عشق ها مثل قصه موسی است: تا یکم دور میشی یه گوساله جاتو میگیره![]()
![]()
من میگم آقا به جای اینکه هی سهمیه های جورواجور به این پسرا بدن بیان و مثلا برای مثال میگما!!! بیان این سربازی رو بردارن یا کمش کنند!!!
اصلآ وللش یه شعر بی ربط:![]()
تو که تیستی تا ببینی گریه های هر شب من
بی حضور عاشق تو چه عجیب گریه کردن...![]()
![]()
![]()
![]()
|
دل از من برد و روي از من نهان کرد خدا را با که اين بازي توان کرد |
(فیزیو های اکتیو
سمنان بپاخیزیدالبته این از خودم بود)
گروه های مخالف دی پی تی شروع به کار کردند!!!!![]()
![]()
یه سر به دی پی تی شیراز بزنید![]()
ولی خوشم اومد معلومه از اون ته دلتون سمنان و دوست داشتین!![]()
منم دلم تنگیده!!! اتفاقا چند روز پیش دلم برای گند زدن تو اتاق آرزو اینا مخصوصا ریختن لیوان چای تنگ شده بود!!!
شیرین من بودم!!
شیرینم دیگه چیکار کنم![]()
آرررررره![]()
راستی حتما یه بارم که شده بهش سر بزنید ضرر نمی کنید.ممنون عاطی.
اگه قراره بجای ارشد دی پی تی بدیم خوب دیگه وقت پایان نامه دادن نداریم!!!
مسولین محترم همونجوری که جلسه گذاشتن برای ما پایان نامه گذاشتن همونجوری هم جلسه بگذارند بردارند:)
البته فکر نکنم کسی حرفمون و باور کنه چون مهریای امسال باز هم لیسانسن:(((
راستی عاطی دستت درد نکنه دستی به روی این وبلاگ کشیدی. فردا ساعت ۶صبح در خونتونم:)
چون
.
.
.
دلم گرفته است
دلم عجیب گرفته است...