دیپیتی.....
اهانت به رشته فیزیو تراپی و فیزیوتراپ ها بجای بررسی و اجرایی کردن دی پی تی!!!!
نوبرش والا تکنسین بودیم خودمون خبر نداشتیم!!!!
+ نوشته شده در جمعه ۱۱ شهریور ۱۳۹۰ ساعت 7:56 PM توسط mina
|
اهانت به رشته فیزیو تراپی و فیزیوتراپ ها بجای بررسی و اجرایی کردن دی پی تی!!!!
نوبرش والا تکنسین بودیم خودمون خبر نداشتیم!!!!
pt20 مخفف فیزیوتراپی دوره20است. این وبلاگ متعلق به بچه های باحال فیزیوتراپی دوره ی20 دانشگاه علوم پزشکی سمنانه.